SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Karol Paciorek ambasadorem marki Glenmorangie

Karol Paciorek, twórca internetowy została ambasadorem marki Glenmorangie, należącej do Moët Hennessy Polska.

Article

Karol Paciorek od 2018 r. prowadzi w serwisie Youtube swój autorski program Imponderabilia, w którym przeprowadza wywiady z ekspertami, celebrytami i influencerami.

Firma Moët Hennessy Polska uzasadnia, że jego otwartość, szeroki wachlarz zainteresowań i chęć poszukiwania sprawiają, że jest naturalnym, doskonale komponującym się „ogniwem” świata i strategii Glenmorangie.

Jej najnowsza kampania ma być zaproszeniem do odkrywania propozycji z zupełnie innej perspektywy.

W ramach współpracy Glenmorangie i Karola Paciorka pojawi się 6 odcinków specjalnych nawiązujących do wcześniejszej twórczości. Każdy z nich będzie poświęcony wybranemu tematowi.

Pierwszy odcinek planowany jest na 4 października, a jego gościem będzie Mishon. Kolejne postacie będą ujawniane wraz
z upływem tygodni na social mediach Karola Paciorka. Odcinki będą ukazywały się raz w miesiącu.

Za komunikację odpowiadają agencje współpracujące z Glenmorangie - koncept strategiczno-kreatywny przygotował zespół Socialyse (Havas Media Group), natomiast egzekucję po stronie Karola Paciorka prowadzi agencja Fantasyexpo.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Karol Paciorek ambasadorem marki Glenmorangie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl