Kasia Babis kończy działalność na YouTube i podcast

Influencerka Kasia Babis zamyka swój kanał na YouTube oraz podcast "Powiedz, Siostro". W ostatnim czasie było o niej głośno z powodu krytyki, która spadła na twórczynię po udziale w reklamie Zalando.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kasia Babis kończy działalność na YouTube i podcast

O zakończeniu działalności internetowej Kasia Babis poinformowała na swojej grupie dla fanów. Dodała, że treści z jej kanału na YouTube oraz odcinki podcastu "Powiedz, Siostro" (współtworzonego z Martą Nowak) pozostaną w sieci.

Kasia Babis zamyka YouTube

"Decyzję o niekontynuowaniu podcastu podejmujemy w pełnym porozumieniu, jako przyjaciółki. (…) Dziękujemy za te miesiące wszystkim osobom, które nas oglądały i słuchały" - napisała fanom Kasia Babis. Influenceka zamyka także konto w serwisie Patronite.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/abstrachuje-robert-pasut-cezary-jozwik-koniec-studi ##

W grudniu Kasia Babis wystąpiła razem ze swoją mamą w reklamie platformy e-commerce. Przez wiele osób została za to skrytykowana. Fani wypominali jej hipokryzję - wcześniej influencerka prezentowała lewicowy światopogląd ( w tym troskę o prawa pracowników, łamane przez korporacje) i krytycznie wypowiadała się o "fast fashion" i przemyśle modowym. Babis mówiła publicznie też o szkodliwym wpływie produkcji nowych ubrań na środowisko.

Wyświetl ten post na Instagramie                       Post udostępniony przez Kasia Babis (@kasiababiscomics)

Popularność Babis przyniosła seria filmów na YouTube "Dziady polskiej fantastyki", w których krytykowała polskich pisarzy fantasty. Na co dzień jest rysowniczką i ilustratorką. Jej kanał zgromadził 45,4 tys. subskrybentów od 2012 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały