SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Katalog IKEA na 2013 z tekstyliami w 4,7 mln egz. i wersjach mobilnych

IKEA zaczęła dystrybucję swojego katalogu na przyszły rok, zatytułowanego „W nowym wystroju, w lepszym nastroju”, a poświęconego przede wszystkim tekstyliom. Katalog jest dostępny zarówno w wersji papierowej, jak i elektronicznych.

Katalog IKEA na 2013 z tekstyliami w 4,7 mln egz. i wersjach mobilnych

W katalogu IKEA na 2013 rok znajduje się wiele ciekawych propozycji zmian wystroju domu przy użyciu tekstyliów - nie tylko samych tkanin, lecz także gotowych produktów takich jak poduszki, narzuty czy pledy. - Chcemy więc zachęcić Polaków do zabawy tekstyliami, oferując im całe mnóstwo wielobarwnych tkanin, przygotowanych z różnych włókien, charakteryzujących się bogatym wzornictwem i, co bardzo ważne, w przystępnych cenach - opisuje Petra Färe, deputy retail manager w IKEA. - Tekstylia to wyjątkowe produkty, które ogrywają ogromną rolę w naszym codziennym życiu. Nadają mu miękkości i kolorów oraz umożliwiają dokonywanie prostych i szybkich zmian w domu, kiedy tylko mamy na to ochotę - przekonuje.

>> Życie z tkaninami i bez w kampanii katalogu IKEA na 2013 (wideo)

20 sierpnia rozpoczęła się dystrybucja papierowego wydania katalogu do 4,7 mln polskich domów. Ponadto udostępniono aplikację na smartfony i tablety prezentującą interaktywne materiały, dodatkowe porady i inspiracje dotyczące zmiany wystroju wnętrza. Katalog wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję Euro RSCG Warsaw.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Katalog IKEA na 2013 z tekstyliami w 4,7 mln egz. i wersjach mobilnych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
Jestem w głębokim szoku po obejrzeniu nowego katalogu IKEA ! Tak wielka firma, która kreuje swój prośrodowiskowy wizerunek zapomina w nowym katalogu (który najbardziej dociera do odbiorców) o aktualnych problemach środowiska, które tak zawsze podkreślała. Co z tego, że stawiają teraz na tkaniny? Produkcja kolorowych materiałów wymaga zużycia wielu środków chemicznych, ja jako klient chciałbym się dowiedzieć jak IKEA radzi sobie z tym poważnym zagrożeniem dla środowiska.
odpowiedź