SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Katarzyna Bujakiewicz reklamuje nową Formułę Junior Box w Play (wideo)

Ruszyła kampania z udziałem aktorki Katarzyny Bujakiewicz reklamująca odświeżoną wersję oferty Formuła Junior Box w sieci Play. Akcję przygotowały i realizują agencja Grandes Kochonos i Artegence oraz dom mediowy MediaCom Warszawa.

Katarzyna Bujakiewicz w reklamie Play Article

W spocie Formuły Junior Box Katarzyna Bujakiewicz z grupką dzieci odwiedza punkt sprzedaży Play, w którym otrzymuje reklamowane zestawy ze smartfonami, tabletami i laptopami. Dzieciaki natychmiast zaczynają korzystać z tych urządzeń, a aktorka potwierdza, że są one najlepszym prezentem na różne okazje.

Formuła Junior Box do oferty Play została wprowadzona w listopadzie ub.r., natomiast teraz jest dostępna w dwóch nowych wariantach: Mix (ze smartfonem Alcatel onetouch Pop C3) oraz Internet 4G LTE (do wyboru z tabletem Samsung Galaxy Tab 4 10.1 LTE lub laptopem Lenovo G50-30 z modemem).

Katarzyna Bujakiewicz jesienią ub.r. została ambasadorką reklamową marki Bakalland, natomiast obecnie jest jednym z jurorów w programie „Mali giganci” w TVN (więcej o nim).

Play od ponad dwóch lat reklamuje się przy pomocy wizerunku znanych osób (przeczytaj opinie o tej serii reklamowej). W ostatnich kampaniach sieci zadebiutowali Ewa Farna i Sebastina Karpiel-Bułecka z zespołem Zakopower oraz Anna Mucha.

Nowa kampania będzie prowadzona w telewizji, radiu, internecie, punktach sprzedaży oraz na outdoorze.

Kreacją reklam zajęła się agencja Grandes Kochonos, przy czym za reklamy i aktywności w internecie odpowiada agencja Artegence. Media do kampanii planuje i kupuje dom mediowy MediaCom Warszawa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Bujakiewicz reklamuje nową Formułę Junior Box w Play (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lessi
Ma oczy, patrząc w które, kupił bym wszystko, nawet rzeczy zupełnie mi nie potrzebne ;)
10 10
odpowiedź
User
michalr90
Szkoda, że Bujakiewicz nie podobna do siebie samej. Na outdorze powinni ją podpisać, żeby wiadomo było kto to.
13 8
odpowiedź
User
aktorka
Aktorka :D))
9 8
odpowiedź
User
artur
Tragedia na billboardach. Przecież to nie jej twarz. W rzeczywistości jest pucułowata. Poza tym jaka to osobowość. Żałuję że jestem w Play a przepraszam w play bo wydają kasę na takich przeciętniaków.
10 8
odpowiedź
User
marcin
w dobie gdy uzaleznienia dzieci od komputerow, telefonow staja sie poteznym problemem spolecznym, pomysl na taka reklame jest brakiem odpowiedzialnosci spolecznej pomyslodawcow
8 8
odpowiedź