Katarzyna Cegiełka dyrektorem sprzedaży w ZPR Media

Katarzyna Cegiełka została dyrektorem sprzedaży w ZPR Media. Będzie odpowiadała w spółce za komercjalizację jej oferty.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Katarzyna Cegiełka dyrektorem sprzedaży w ZPR Media
Katarzyna Cegiełka

Cegiełka objęła w ZPR Media nowo utworzone stanowisko. Przeszła z Polsat Media, gdzie pełniła funkcję szefowej projektu Media AdTube.

Z Polsatem związana była od 2015 roku, odpowiadając tam m.in. za współpracę z influencerami, domami mediowymi i kluczowymi klientami oraz nadzorowała realizację działań reklamowych w kanałach social media twórców współpracujących z platformą. Wcześniej pracowała też m.in. przy programach „Idol”, „Must Be The Music. Tylko Muzyka” i „ Top Chef”.

Jest absolwentką zarządzania i marketingu oraz socjologii w Akademii im. Leona Koźmińskiego.

Z początkiem stycznia br. Grupa Super Express i Wydawnictwo Harde zostały przeniesione z ZPR Media do Time SA (obie spółki należą do Grupy ZPR Media).

jk
Autor artykułu:
jk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska