SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Katarzyna Cieślik: z Agory na digital sales directora w Burdzie

Katarzyna Cieślik została digital sales directorem w wydawnictwie Burda International Polska. Poprzednio była dyrektorem sieci reklamowej Glossy Media w Agorze.

Article

Cieślik będzie odpowiedzialna za realizację strategii sprzedaży działu online, rozwój i monetyzację przestrzeni reklamowych w serwisach wydawnictwa.

Stanowisko digital sales directora w firmie w ostatnich miesiącach było nieosadzone, wcześniej piastowała je Kerstin Schiefelbein, będąca jednocześnie chief digital officerem w Burda International Polska (odeszła z firmy w marcu br.).

Katarzyna Cieślik dotąd była dyrektor zarządzającą sieci reklamy internetowej Glossy Media, należącej do Agory. Wcześniej pracowała m. in. w dziale sprzedaży portalu Gazeta.pl jako key account manager ds. klientów zagranicznych oraz w dziale PR tego portalu. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, wykładowcą w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego.

Obecnie Grupa Burda w Polsce posiada 19 stron internetowych, w tym Elle.pl, Gala.pl, Kobieta.pl, National-Geographic.pl, Focus.pl czy Chip.pl. Z danych Meagapanel PBI/Gemius wynika, że w czerwcu br. witryny te odwiedziło 2,54 mln realnych użytkowników.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Cieślik: z Agory na digital sales directora w Burdzie

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wielbiciel
Piękna!!!
16 16
odpowiedź
User
pavv
digital sales director - jakiegoś czipa jej wszczepią czy co...?
12 12
odpowiedź
User
Rr
Gruba beka:)
13 13
odpowiedź
User
Rafi
Gratulacje i Powodzenia Kasiu :) !!!
11 12
odpowiedź
User
Ktoś
Odpowiednia osoba w odpowiednim miejscu. Powodzenia i dużo wytrwałości!
13 14
odpowiedź