Katarzyna Fabjaniak: z H+K Strategies do Havas PR Warsaw

Katarzyna Fabjaniak dołączyła do zespołu agencji Havas PR Warsaw. Objęła nowo utworzone stanowisko business director of operations and development. Poprzednio była dyrektor zarządzającą w Hill+Knowlton Strategies Poland.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Katarzyna Fabjaniak: z H+K Strategies do Havas PR Warsaw
Katarzyna Fabjaniak

Fabjaniak odpowiada w Havas PR Warsaw za wsparcie zespołów klienckich w realizacji bieżących zadań projektowych, a także będzie odpowiadać za działania mające na celu rozwój nowego biznesu.

W tym celu agencja rozwija zintegrowaną ofertę public relations w ramach współprac realizowanych wewnątrz Havas Village (struktury łączącej Havas Creative Group oraz Havas Media Group).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/havas-pr-warsaw-umowa-canal-nowy-projekt-dla-marki-finish ##

Katarzyna Fabjaniak ostatnio w Hill+Knowlton Strategies

Katarzyna Fabjaniak od 2016 roku była związana z Hill+Knowlton Strategies, z czego ostatnie dwa lata spędziła na stanowisku managing director.

Doświadczenie zdobywała w agencjach 24/7 Communication i On Board Think Kong.

Specjalizuje się projektach dla sektora retail, FMCG, nowych technologii oraz healthcare. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowymi projektami o charakterze hubowym. Jest także ekspertem w zakresie komunikacji kryzysowej.

W swojej karierze realizowała projekty m.in. dla takich marek i firm, jak: Huawei, Facebook, Biedronka, LIDL, McDonald’s, Lotte Wedel, Grupa Żywiec, Wyborowa Pernod Ricard, P&G, Coca-Cola, Medicover, Janssen Cilag czy GSK. Jurorka międzynarodowych konkursów branżowwych Cannes Lions Dubai Lynx Festival oraz New York Festivals Advertising Awards.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"