SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Katarzyna Grzywaczewska szefową marketingu w Payback Polska

Do zespołu zarządzającego Payback Polska dołączyła Katarzyna Grzywaczewska, obejmując stanowisko dyrektora marketingu. Przeszła z T-Mobile Polska, gdzie ostatnio pełniła funkcję dyrektora ds. komunikacji marketingowej.

Katarzyna GrzywaczewskaArticle

Do głównych zadań Grzywaczewskiej w Payback Polska należeć będzie m.in. dalsze wzmacnianie multipartnerskich działań koalicji partnerów programu Payback, wsparcie komunikacji oraz nawiązywanie relacji z przyszłymi partnerami, a także budowanie zaangażowania, aktywności i satysfakcji uczestników tego programu lojalnościowego.

Katarzyna Grzywaczewska z branżą marketingową jest związana od 2001 roku. W tym czasie pracowała dla takich firm jak Raiffeisen Polbank, Orange, Aviva Poland oraz Liberty Ubezpieczenia. Przez ostanie trzy lata pełniła funkcję dyrektora ds. komunikacji marketingowej w T-Mobile, gdzie była odpowiedzialna m. in. za wdrożenie nowej strategii komunikacji oraz ponowne uruchomienie platformy Electronic Beats, której ideą jest stwarzanie szans do dalszego rozwoju młodym, zdolnym artystom. Od lipca br. łączyła to stanowisko z funkcją szefowej działu marketingu oferty pre-paid.

Z firmą rozstała się we wrześniu br., a zastąpił ją tam Krzysztof Jankowski.

- Bieżący rok był dla nas bardzo intensywny i obfitował w wiele sukcesów, wyzwań oraz liczne działania mające na celu zbudowanie solidnych podstaw do dalszego, dynamicznego rozwoju programu Payback w Polsce. Naszym celem jest przede wszystkim wzmacnianie relacji partnerów Programu z ich klientami i wierzę, że dołączenie do naszego zespołu p. Katarzyny w znaczny sposób przyczyni się do budowania wspólnego sukcesu w oparciu o jak najlepsze doświadczenia i praktyki z obszaru nowoczesnej i innowacyjnej komunikacji marketingowej. Kasia pracowała dotychczas dla wielu znanych firm, w których odpowiadała za całe spektrum obszarów marketingowych. Jestem przekonany, że jej ogromna wiedza oraz doświadczenie wesprą zespół Payback w budowaniu długoterminowego wzrostu wartości marek, które z nami współpracują - mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający Payback Polska, który stanowisko to objął latem br.

Dział PR firmy nie odpowiedział nam, kogo Katarzyna Grzywaczewska zastąpiła w roli dyrektora marketingu Payback Polska. Do marca ub.r. funkcję chief marketing officera for sales w firmie pełnił Marcin Drzewiecki obecnie związany z Shell.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Grzywaczewska szefową marketingu w Payback Polska

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zawracanie glowy
Mam kilka ich kart, żadnej nie podbijam ani na BP, ani w Kauflandzie gdzie najczęściej bywam.

Mam podpięta pod numer w Orange, kilka razy gdy chciało mi się to sprawdzać, po kilkuletnim stażu w sieci i programie lojalnościowy, uzbieralem punktów tyle co kot napłakał. Payback oferował mi badziewie które na Allegro kosztuje kilkanaście złotych. Czasem mniej niż 10 zł :) Dwa lata by uzbierać 10 zł :))

W czasach gdy Idea ale jeszcze przez kilka lat Orange też miał swój wewnętrzny program lojalnościowy - Profit, zawsze po dwóch latach dostawałem... komórkę. Za same punkty, bez podpisywania umowy na kolejne dwa lata. Co i tak robiłem, ale miałem dwa telefony, w tym jeden bez żadnych zobowiązań.

Nokii 1100 z tego programu używam do dziś. W przeciwieństwie do smartfona nigdy mi w niej jakoś nie przerywa połączeń. Leży w samochodzie. Podkładowuje ją co 2-3 tygodnie. Dwa kwadranse i bateria jest w pełni naładowania.

Jeśli u wszystkich partnerów Payback jest podobnie "atrakcyjny" to pani od marketingu będzie musiała mocno się napracowac, by kogokolwiek interesowało, co tam proponują.
odpowiedź
User
Tomek P
Powodzenia Kasiu :)
odpowiedź
User
Nina
Payback ma trudną sytuację i moim zdaniem brak pomysłu na biznes...
odpowiedź