Katarzyna Kamińska na kierowniczym stanowisku w Pfizer

Katarzyna Kamińska dołączyła do zespołu firmy farmaceutycznej Pfizer obejmując stanowisko corporate affairs director – dowiedziały się Wirtualnemedia.pl.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Katarzyna Kamińska na kierowniczym stanowisku w Pfizer
fot. LinkedIn

Katarzyna Kamińska z branżą PR związana jest od wielu lat. Jesienią 2022 roku odeszła z agencji Hill+Knowlton Strategies, w której spędziła nieco ponad 4 lata. Pełniła tam m.in. funkcję executive vice president. 

Niedługo potem założyła firmę Empify Social Impact, która specjalizowała się w doradztwie na polu określonych zagadnień społecznych jak neuroróżnorodność, zdrowie emocjonalne i psychiczne czy równe szanse. 

– Oferta agencji kierowana do przedsiębiorstw, które chcą być agentami zmiany zarówno w tych obszarach, jak i samym podejściu do Human First – mówiła wówczas Katarzyna Kamińska.

Katarzyna Kamińska przez 14 lat w Havas

Przed dołączeniem do Hill+Knowlton Strategies, Kamińska przez czternaście lat była prezesem agencji Havas PR Warsaw (dawniej Euro RSCG Sensors) należącej do Havas Group Poland oraz członkiem globalnego kolektywu Havas PR. 

Wcześniej pracowała m.in. w Business Communications Associates SA oraz Grupie Onet. Jest członkiem European Association of Communication Directors, działa także na rzecz Związku Firm Public Relations. Od kilku lat uczestniczy w pracach jury konkursów public relations m.in. Golden Word Awards, Sabre Awards oraz Złote Spinacze. Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska