Katarzyna Krauze awansowała w Spectrum Brands Poland. W zespole Izabela Matulka

W Spectrum Brands Poland Katarzyna Krauze, dotychczasowy country marketing manager, otrzymała awans na nowe stanowisko country sales & marketing manager. Brand managerem marek Russel Hobbs i George Foreman zostaje Izabela Matulka, wcześniej związana z firmą Raisio.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Katarzyna Krauze obejmuje nowe stanowisko country sales & marketing manager w dywizji Appliances w Spectrum Brands Poland, dystrybutora marek Remington, Russell Hobbs oraz George Foreman.

Krauze będzie odpowiedzialna za rozwój i realizację strategii sprzedażowo-marketingowych, rozwój relacji z Partnerami, zwiększenie udziału w rynku oraz poprawę procesów zachodzących w firmie. Katarzyna skupi się również na zwiększeniu efektywności działań marketingowych i sprzedażowych poprzez implementacje Agile, najnowocześniejszych narzędzi marketingowych, które pozwolą na zwiększenie sprzedaży, a także realizacje nowych celów strategicznych.

Katarzyna Krauze od 2019 roku obejmowała stanowisko country marketing manager i była odpowiedzialna za budżet i plan marketingowy, projekty strategiczne oraz wprowadzenie metod Agile do marketingu.  

Od roku 2016 obejmowała również stanowisko marketing manager marki Remington i odpowiadała za realizację działań marketingowych, które okazały się ogromnym sukcesem i pozwoliły na dalszy rozwój marki Remington, wyprowadzając ją na miejsce lidera w kategorii Pielęgnacji Włosów.  

Izabela Matulka brand managerem Russel Hobbs i George Foreman

Od listopada 2020 stanowisko Brand Managera marki Russell Hobbs i George Foreman objęła Izabela Matulka. Będzie odpowiedzialna za zaplanowanie i realizację strategii marketingowej produktów z kategorii Home Appliances, mającej na celu zwiększenie sprzedaży, udziałów rynkowych oraz świadomości marki Russell Hobbs oraz George Foreman.

Izabela Matulka przez prawie 6 lat pracowała w firmie Raisio na stanowisku Brand Manager marki Benecol. Wcześniej była związana z jedną z największych firm branży FMCG - Perfetti Van Melle, która w swoim portfolio produktowym może pochwalić się takimi markami jak Mentos, Chupa Chups czy Fruitella.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana