SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Katarzyna Piecuch brand managerem Radia ZET

Katarzyna Piecuch objęła stanowisko brand managera Radia ZET. Poprzednio była związana z agencją Euro RSCG Warsaw.

Katarzyna Piecuch jako brand manager Radia ZET będzie kierować zespołem odpowiedzialnym za współtworzenie i realizowanie strategii komunikacyjnej tego radia. I tak będzie zarządzać przygotowywaniem działań ATL, BTL, B2B i PR oraz projektów patronackich i sponsoringowych.

Katarzyna Piecuch jest związana z branżą reklamową od 7 lat. Wcześniej pracowała w dziale strategii agencji reklamowej Euro RSCG Warsaw, przez ostatnie dwa lata zajmując stanowisko senior strategic plannera. Odpowiadała za przygotowywanie strategii marek i komunikacji oraz współtworzenie planów marketingowych dla klientów grupy Euro RSCG.

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Piecuch brand managerem Radia ZET

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
JK
To nie lada wyzwanie przed nowym brand managerem. Dzisiaj patrząc na spoty to radio dla TIRowców i informujące o mało istotnych informacjach... Życzę sukcesów, choć nie będzie to łatwe. Poprzednicy ściągnęli na dno i pewnie wiele lat potrzeba na wyciągnięcie. To wizerunek w końcu.
odpowiedź
User
Anna Popławska
To prawda JK. Ten TIRowiec to jakiś dramat, z pekasemi. Już nigdy nie włączę Zetki. Obleśny. pozdr AniaP
odpowiedź
User
planer
Wciskają kit, że mają pomysł i strategię. TYlko to się kupy nie trzyma, a myślą, że wszyscy będą łykać PRowski kit... Liczą się wyniki, które łatwo sprawdzić
odpowiedź