Katarzyna Słońska-Flis creative group headem w Momentum Worldwide

Katarzyna Słońska-Flis awansowała na stanowisko creative groupheada w agencji reklamowej Momentum Worldwide. Wcześniej pełniłafunkcję senior art directora.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Katarzyna Słońska-Flis pracuje w agencjireklamowej Momentum Worldwide od maja bieżącegoroku, do tej pory jako senior art director. Obecnie przejmujefunkcję creative group heada, a do jej obowiązków należy opiekakreatywna nad grupą klientów oraz koordynowanie pracywspółpracujących z nią art directorów i copywriterów.

Wcześniej Katarzyna Słońska-Flis pracowała m.in. w agencji LeoBurnett, VA Strategic Communications oraz Arip Next. Studiaskończyła na Wydziale Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie,a oprócz pracy projektuje również okładki książek i tworzygrafiki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu