SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Katarzyna Spałek head of social media w MullenLowe Warsaw

Katarzyna Spałek jako head of social media dołączyła do zespołu digital agencji MullenLowe Warsaw.

Katarzyna SpałekKatarzyna Spałek

Spałek na nowo utworzonym stanowisku powierzono koordynacje komunikacji social media oraz projektów influencer i gaming marketingu dla klientów agencji. 

Ostatnio w dentsu

Przez dziewięć lat Katarzyna Spałek pracowała w dentsu - ostatnio jako account supervisor - i odpowiadała głównie za projekty social media m.in. dla klientów takich jak: Grupa Polsat Plus, Esoleo, Telewizja Polsat, L’Oreal, W.Kruk, Vistula, Alma, Kruszwica (Finuu), Intersnack (Przysnacki), AVON, Biedronka, Auchan. Współtworzyła także program gamingowy dla marki Xbox Microsoftu. W sumie ma 14-letnie doświadczenie pracy w branży - wcześniej pracowała także w Akon Marketing Partners (tu dla Henkel, Bic i Nestle) oraz w Socializer.

- Uważam, że upewnienie się, że klient jest w centrum wszystkiego, co robimy, jest niezbędne do prowadzenia kampanii w mediach społecznościowych  - mówi Katarzyna Spałek. - I tak podchodzę także do nowych wyzwań w MullenLowe. Chcę wraz z zespołem agencji tworzyć autentyczną i zgodną z najlepszymi praktykami komunikację - podkreśla.

MullenLowe realizuje kampanie w zakresie social media m.in. dla Kinder (Ferrero), Douglas Polska, Pattex (Henkel), Maybelline (L’Oreal) czy Delikatesów Centrum.

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Spałek head of social media w MullenLowe Warsaw

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Głową czego została?
odpowiedź
User
Mickey
Głową czego została?


Chyba chodzi o jakieś stare mydło
odpowiedź
User
mike
Głową czego została?
odpowiedź