Katarzyna Tomczuk w zarządzie Polsat Media

Z początkiem kwietnia br. Katarzyna Tomczuk, dotychczasowa partnerships director w biurze reklamy Polsat Media, została powołana na stanowisko członka zarządu. Jednocześnie prokurentem spółki zostaje Norbert Walkiewicz. Magdalena Feruś, Magdalena Niewińska, Katarzyna Niewiadomska, Agnieszka Wieczorek-Biedrzycka, Marcin Stępniak oraz Łukasz Urbański z poszerzonymi kompetencjami.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Katarzyna Tomczuk w zarządzie Polsat Media
Katarzyna Tomczuk

Managing directorem Polsat Media jest nadal Stanisław Janowski, a prezesem zarządu pozostaje Weronika Olejnik.

- Cieszę się, że będę odpowiedzialna za dalszy rozwój spółki, w ścisłej współpracy ze Stanisławem Janowskim. Polsat Media to lider rynku reklamowego, a naszą rolą jest dostarczanie najciekawszych i innowacyjnych rozwiązań produktowych, a także zapewnienie najlepszego biznesu naszym partnerom. Chcemy się rozwijać, antycypować oraz kreować trendyn i jeszcze bardziej umacniać naszą pozycję na rynku - komentuje Katarzyna Tomczuk.

Awanse w Polsat Media

W związku z tą zmianą, na stanowisko partnerships directora awansowała Magdalena Feruś, dotychczas zajmująca stanowisko client service director/partnerships. Odpowiedzialna będzie za rozwój sekcji branded content & sponsorships łączac telewizję z onlinem.

Marcin Stępniak odpowiedzialny będzie za sekcje business process, product development i research & analysis, a Łukasz Urbański za business development oraz marketing & pr. Za pracę działów commercial operations i HR odpowiedzialna będzie Katarzyna Niewiadomska, a za działania sekcji commercial i legal & compliance Agnieszka Wieczorek-Biedrzycka.

Za sprzedaż i negocjacje nadal będzie odpowiedzialna Magdalena Niewińska, sales director Polsat Media.

- Obecność Katarzyny w zarządzie i nowe kompetencje pozostałych dyrektorów to duże wzmocnienie Polsat Media, które pozwoli jeszcze sprawniej i efektywniej dostarczać naszym partnerom biznesowym telewizyjny i digitalowy produkt reklamowy, a także szyte na miarę rozwiązania branded content - powiedział Stanisław Janowski, managing director Polsat Media oraz prezes zarządu Telewizji Polsat.

Polsat Media obsługuje reklamowo kanały Grupy Polsat oraz m.in. Telewizję, Puls, Kino Polska TV, grupę 4fun Media, A+E Networks, BBC Worldwide i AMC Networks.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]