Katarzyna Zielonka po roku odeszła z biura reklamy Grupy naTemat

Katarzyna Zielonka zakończyła pracę w Grupie naTemat, gdzie od roku była zastępcą dyrektora biura reklamy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Potwierdzam, zdecydowaliśmy się zakończyć współpracę wzajemną - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Mańkowski, redaktor naczelny i dyrektor operacyjny Grupy naTemat.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Katarzyna Zielonka po roku odeszła z biura reklamy Grupy naTemat
Katarzyna Zielonka

Zielonka dołączyła do zespołu Grupy naTemat w maju ub.r. i została zastępcą dyrektora biura reklamy. Było to nowe stanowisko. Odpowiadała za rozwój kategorii lifestyle w obszarze wszystkich serwisów Grupy: newsowym serwisie naTemat.pl, w tym lifestyle’owym magazynie BLISS, biznesowym INNPoland.pl, parentingowym Mamadu.pl oraz satyrycznym ASZDziennik.pl.

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, Katarzyna Zielonka nie pracuje już w Grupie naTemat. - Potwierdzam, zdecydowaliśmy się zakończyć wzajemną współpracę - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Mańkowski, redaktor naczelny i dyrektor operacyjny Grupy naTemat.

Według naszych informacji to Grupa naTemat zdecydowała o rozstaniu z zastępcą dyrektora biura reklamy. Mańkowski nie komentuje podejmowanych decyzji personalnych. Na miejsce Katarzyny Zielonki będzie zatrudniony nowy pracownik. - O dalszych zmianach personalnych poinformujemy kiedy znane już będą konkrety - przekazuje nam Michał Mańkowski.

Dyrektorem biura reklamy Grupy naTemat pozostaje Monika Ruszkowska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?