SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kaufland promuje się hasłem „Tanie Lato na Bogato"

Sieć handlowa Kaufland ruszyła z kampanią reklamową  „Tanie Lato na Bogato", w której promuje ofertę w wyprzedażowych cenach.

Zaplanowana przez Kaufland akcja promocyjna obejmie kilka grup asortymentu m.in. znane regionalne przysmaki, produkty spożywcze kojarzone z popularnymi kierunkami podróży oraz kosmetyki i akcesoria przydatne w czasie wypoczynku nad wodą, na działce czy pod namiotem.

Akcja „Tanie Lato na Bogato” rozpoczęła się 25 czerwca i będzie wspierana kampanią mediową i outdoorową, która ruszy na początku przyszłego miesiąca.

Dodatkowo akcji będzie towarzyszyła loteria „Lato Pełne Nagród” z Payback, której początek zaplanowano na drugi tydzień lipca.

- Akcja „Tanie Lato na Bogato” ma zapewnić klientom dostęp do produktów, które przywołują najlepsze wakacyjne skojarzenia, nawet jeśli urlop spędzimy w najbliższym otoczeniu, a nie na dalekich wojażach. Przygotowana przez nas oferta obejmie popularne w okresie letnim produkty w atrakcyjnych, wyprzedażowych cenach, co dodatkowo pozwoli ograniczyć koszty letniego wypoczynku - mówi Maja Szewczyk, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Kaufland Polska.

z

Za kreację na potrzeby kampanii "Tanie Lato na Bogato" odpowiada Schulz brand friendly.

Kaufland ma w Polsce ponad 220 sklepów.

Dołącz do dyskusji: Kaufland promuje się hasłem „Tanie Lato na Bogato"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl