SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kaufland wprowadza na rynek markę własną "Stąd Takie Dobre"

"Stąd Takie Dobre" to nowa marka własna w portfolio sieci Kaufland. Kampanię wprowadzającą przygotowały Schulz Brand Friendly i 19 Południk.

Article

"Stąd Takie Dobre" to marka polskich produktów regionalnych. W asortymencie znalazły się m.in. pierogi, kluski śląskie, twaróg (wędzony i krajanka), kiełbasa śląska, syrop owocowy, makowiec czy makaron typu krajanka.

Nową markę promuje kampania reklamowa. Główną jej osią jest spot wideo, emitowany w telewizji i digitalu. Spot koncentruje się wokół polskiego pochodzenia reklamowanych produktów.

Działania reklamowe uzupełniają spoty w radiu, digital, OOH, materiały POS i OOH, ambienty  i komunikacja w placówkach.

Za przygotowanie brandingu marki i jej opakowań odpowiada agencja 19 Południk friendly connected. Kampanię reklamową przygotowała Schulz Brand Friendly, zakupem i planowaniem mediów zajął się Zenith.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kaufland wprowadza na rynek markę własną "Stąd Takie Dobre"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl