SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kaufland w programie partnerskim Payback

Od 26 kwietnia, klienci Kaufland będą mogli zbierać punkty Payback, które mogą wymieniać na zakupy lub nagrody, zarówno w sklepach sieci, jak i u innych partnerów programu.

Article

Od najbliższego czwartku klienci wszystkich sklepów Kaufland w Polsce będą mogli przy specjalnych stoiskach zarejestrować karty programu lojalnościowego Payback. Za każde 3 zł wydane na zakupy w Kauflandzie klient otrzymuje 1 punkt Payback. Dla kupujących przygotowano także specjalne promocje - dotychczasowi uczestnicy programu mogą otrzymać 200 punktów za pierwszą transakcję w Kauflandzie, a nowi uczestnicy 200 punktów promocyjnych za transakcję i rejestrację.

– Dołączenie Kauflandu do Payback z pewnością zwiększy skalę programu oraz efektywność działań promocyjnych wszystkich jego partnerów. Otwieramy nowy rozdział i „uciekamy do przodu” – komentuje Michał Pieprzny, CEO Payback Polska.

Kaufland ma w Polsce ponad 200 sklepów.

Payback to multipartnerska platforma ułatwiająca angażowanie klientów. Umożliwia dostęp do bazy blisko 8 milionów aktywnych użytkowników zbierających punkty u wielu różnych partnerów. Program jest częścią międzynarodowej grupy American Express.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kaufland w programie partnerskim Payback

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl