SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kaufland pyta w nowej kampanii reklamowej, czym jest jedzenie

Sieć hipermarketów Kaufland rozpoczęła międzynarodową kampanię reklamową pod hasłem "Jedzenie to…?".

Article

Kaufland chce w kampanii udowodnić, że pod pojęciem jedzenia kryje się nie tylko do żywność, ale i kultura i styl życia ludzi na całym świecie.

- Celebrujemy znaczenie jedzenia w naszym społeczeństwie. To coś więcej jak suma pojedynczych produktów spożywczych. Jedzenie to radość, spotkania towarzyskie, pasja i wiele, wiele więcej. Właśnie to chcemy pokazać w kampanii -  komentuje Michael Lüttgen, szef międzynarodowego departamentu marketingu w Kaufland.

Kampania sieci obejmuje między innymi 60- i 30-sekundowe reklamy, które będą emitowane w telewizji oraz kanałach digital. Pierwszy spot będzie można zobaczyć 4 kwietnia.

Oprócz tego prowadzone będą także działania w social mediacH. Informacje o kampanii dostępne będą także w gazetce reklamowej Kaufland oraz w materiałach POS.

Koncept kampanii oraz wszystkie spoty zostały stworzone we współpracy z berlińską agencją Heimat oraz agencją produkcji filmowej Markenfilm Hamburg.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kaufland pyta w nowej kampanii reklamowej, czym jest jedzenie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl