SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kaufland szuka agencji reklamowej

Sieć hipermarketów Kaufland wybiera w przetargu agencję do kompleksowej obsługi reklamowej.

- Proces wyboru agencji jest w toku. Szczegółowych informacji na ten temat będziemy mogli udzielić po podjęciu decyzji - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Maja Szewczyk, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Kaufland Polska.

Obecnie reklamy Kaufland przygotowuje Huta 19 im. Joachima Fersengelda, produkcją spotów zajmuje się Feelmovie. Dla detalisty pracuje też dom mediowy The Media Insight

W marcu Kaufland rozpoczął kampanię employer brandingową „Czas na Twoje miejsce. Czas na Kaufland!”, w którym pokazuje autentycznych pracowników sklepów. Za opracowanie koncepcji, produkcję spotów i zakup mediów odpowiada agencja MJCC.

W ubiegłym roku Kaufland obchodził 20-lecie działania na polskim rynku, co uczczono kampanią reklamową pod hasłem „20 lat idę tam, gdzie wszystko mam”.

Dołącz do dyskusji: Kaufland szuka agencji reklamowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl