SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Kaufland z reklamami „Spotkajmy się przy ladzie” i hasłem „Na dobry tydzień” (wideo)

Sieć marketów Kaufland Polska startuje z nową wizerunkowo-produktową kampanią reklamową pod hasłem „Spotkajmy się przy ladzie”, opartą na nowym formacie kreatywnym, a także serii spotów internetowych „Lada mi odpowiada”. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają Leo Burnett i dom mediowy Zenith.

Article

Kampania „Spotkajmy się przy ladzie” obejmuje serię spotów reklamowych, ukazujących rozmowy przy ladzie obsługowej pomiędzy pracownikiem sklepu a klientem. W spotach znajdują się także odniesienia do codziennych scen z życia klientów.

„Spotkajmy się przy ladzie” obejmuje reklamy wizerunkowe oraz wizerunkowo-produktowe. W ramach kampanii, która potrwa do końca 2018 roku, przewidziane są spoty telewizyjne, radiowe, OOH oraz działania w internecie.

W kampanii prezentowane jest nowe hasło główne Kauflandu „Na dobry tydzień”, które zastąpiło poprzedni slogan „Dla mnie w sam raz”.

„Lada mi odpowiada” jest formatem przeznaczonym tylko do internetu. Spoty mają humorystyczny, abstrakcyjny charakter. Ich bohaterami jest dwójka sprzedawców, którzy będą wchodzić w interakcje z klientami.

Celem nowej kampanii jest podkreślenie szerokiego asortymentu produktów świeżych w przestronnych ladach z produktami mięsnymi, wędlinami, garmażeryjnymi i serami, obsługiwanych przez pracowników sklepów Kaufland.

Za kreację reklam odpowiada agencja Leo Burnett, reżyserem spotów jest Marcin Ziębiński, a wyprodukował je dom produkcyjny FeelMovie. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith należący do Publicis Media.

Agencja Leo Burnett pracuje dla Kauflandu od grudnia ub.r. Jednocześnie sieć sklepów zaczęła współpracę z domem mediowym Zenith.

Przypomnijmy, że na początku ub.r. Kaufland - po interwencji posłanki Krystyny Pawłowicz w UOKiK-u - zrezygnował z wykorzystywania w swoich reklamach zwrotów w rodzaju „nasze rodzime produkty” czy „nasi dostawcy”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kaufland z reklamami „Spotkajmy się przy ladzie” i hasłem „Na dobry tydzień” (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Henryk
Co to za zasada, ze po 21 mam sam sobie kasowac produkty. Jakbym chcial byc kasjerem, to bym nim k...a został.
1 1
odpowiedź
User
lol
żenujące hasło, podobne do tego co ma lidl - co tydzień coś nowego...
1 0
odpowiedź
User
Jeronimo Martins
Kał-fland
1 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing