"Każdy biegacz ma swój powód" w nowej kampanii New Balance

Marka obuwia sportowego New Balance wystartowała z kampanią „Każdy biegacz ma swój powód”, której celem jest obalenie wszelkich mitów dotyczących postrzegania siebie i innych jako biegacza. Marka udowadnia, że każdy ma w sobie pierwiastek biegacza, choć nie każdy jeszcze o tym wie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Każdy biegacz ma swój powód" w nowej kampanii New Balance

Najnowsza kampania New Balance powstała, aby uczcić każdego biegacza i poznać powody, dla których biega.

– W New Balance zakładamy, że każdy jest biegaczem, nawet jeśli sam się tak jeszcze nie postrzega. Chcemy obalić stereotypy dotyczące biegania i niebiegania oraz pokazać, że każdy ma swój powód, żeby biegać. Jakikolwiek by on nie był, doceniamy go i rozumiemy, zapraszając jednocześnie do naszej społeczności  – tłumaczy założenia kampanii Iga Bielawski, marketing director CEE w New Balance.

Marka przybliża historie kilku osób, które nie do końca mogły zdawać sobie sprawę z tego, że są biegaczami. Charles goni za dostawcą jedzenia, Max to śpioch, który próbuje złapać autobus, Alicia biegnie wyrzucić śmieci, a Rachel zamiast wyprowadzać psa biega za nim. W ten sposób New Balance pokazuje jak wielu z nas jest sportowcami, często przez przypadek.

grafika

W jesiennej kampanii marki wystąpił Raheem Sterling.

Ambasadorami marki w ostatnim czasie zostali lekkoatleci Kacper Lewalski i Patryk Grzegorzewicz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style