Key PR wypromuje Bluecloud Interactive

Bluecloud Interactive, spółka Loyalty Point specjalizująca się w experience marketingu rozpoczęła współpracę z agencją Key PR.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Do zadań Key PR należy obsługa i budowanie strategii komunikacyjnej marki Bluecloud Interactive, a także kreowanie wizerunku firmy w mediach.

- Z Key PR pracowaliśmy od maja tego roku. Współpraca przyniosła nam wymierne korzyści, dlatego podjęliśmy decyzję o przedłużeniu kontraktu na rok - mówi Łukasz Janowski, CEO Bluecloud.

Po stronie Key PR za koordynację działań odpowiada Karolina Kowalska, właścicielka Key PR.

Bluecloud Interactive specjalizuje się w kampaniach zintegrowanych obejmujących experience marketing i kampanie digitalowe ze szczególnym uwzględnieniem buzz marketingu, performance marketingu, web designu - UX/UI/ web development oraz video marketingu. Nowa spółka istniej od końca 2018 roku.

Strony podpisały umowę na rok.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?