KFC "pożycza" slogany innych marek, kiedy nie wypada mu posługiwać się własnym

Nową reklamę KFC opatrzono hasłem "Doda ci skrzydeł" (gives you wings), znanym z komunikacji popularnego energetyka Red Bull. To celowy zabieg marketingowy na czas tymczasowej rezygnacji z własnego sloganu reklamowego „It's Finger Lickin' Good”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
KFC "pożycza" slogany innych marek, kiedy nie wypada mu posługiwać się własnym

„It's Finger Lickin' Good” to slogan, który jest kultowym hasłem sieci KFC na całym świecie od 64 lat. Jak słusznie jednak zauważyli przedstawiciel firmy,  zachęcanie do oblizywania palców po zjedzeniu kawałków kurczaka w chrupiącej panierce w czasie trwającej pandemii to nie najlepszy pomysł.

Jak w tej sytuacji reklamowego zawieszenie radzi sobie KFC? Otóż marka postanowiła, że po prostu "skorzysta" ze znanych claimów reklamowych innych firm. Zaczęło się od wpisu z 25 marca opatrzonego hasztagiem #UntilWeCanFingerLickAgain. Na Twitterze marka poprosiła fanów o sugestie dotyczące sloganu, którego mogłaby w aktualnej sytuacji użyć.

Wśród propozycji znalazły się "Just Do It" Nike czy "Gives You Wings" Red Bulla.

grafika

 

Do zabawy na Twitterze szybko przyłączyły się inne marki, np. sieć sklepów Aldi.

Akcja jest pomysłem agencji Mother.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]