Hasło "So Good" zostało już wprowadzone w USA, a w najbliższych kilku miesiącach pojawi się na rynku brytyjskim. Zmianę ma promować kampania reklamowa, której start planowany jest za około dwa miesiące.
""So Good" to coś więcej niż tylko nowy slogan. Chodzi w nim o stawanie się lepszym we wszystkim co robimy, włącznie z naszym wspaniale smakującym jedzeniem, pracą którą wykonujemy z naszymi ludźmi i sposobem w jaki działamy w lokalnych społecznościach" - stwierdził Martin Schuker, dyrektor zarządzający KFC w Wielkiej Brytanii i Irlandii.
Nowy slogan jest elementem strategii KFC, w ramach której w sieci barów szybkiej obsługi pojawią się zdrowsze dania, a obok cen w menu podane zostaną wartości kaloryczne poszczególnych posiłków.
KFC już wcześniej rezygnowała z hasła "Finger Lickin' Good". Stało się tak pod koniec ubiegłego wieku, ale w roku 2008 sieć wróciła do sloganu.