SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

KIA reklamuje modele hybrydowe i elektryczne

Na początku tego tygodnia wystartowała kampania „Stop wondering. Start driving”, promująca gamę modeli hybrydowych i elektrycznych KIA. Przygotowały ją Interactive Partners i Havas Media.

Article

Kia Motors Polska w nowej kampanii promuje modele Sorento Hybrid, XCeed Plug-in Hybrid, Ceed Kombi Plug-in Hybrid, Niro (hybrydowa, hybrydowa plug-in, elektryczna) oraz e-Soul.

Kampania, która rozpoczęła się 5 października, potrwa do końca listopada. Będzie obejmować emisję spotów w telewizji oraz kanałach online wideo: YouTube oraz portale VoD. W ramach zaplanowanych działań wykorzystany będzie również display, mobile, social media oraz działania SEM. Na potrzeby kampanii została stworzona specjalna witryna „Świat Elektromobilności KIA”, która dostarcza informacji na temat modeli elektrycznych i hybrydowych.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media. Za przygotowanie spotu i kreację online odpowiada agencja Interactive Partners.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: KIA reklamuje modele hybrydowe i elektryczne

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl