SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kibice potwierdzają swoje kompetencje w kampanii STS „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”

Bukmacher STS wystartował z nową odsłoną kampanii „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Jej motywem przewodnim jest gotowość kibiców do potwierdzenia swoich kompetencji. Działania przygotowały Przestrzeń, Zenith i Dobro.

Częścią kompleksowej kampanii STS są dwa spoty: reklamowy i sponsorski.  - Celem nowej odsłony kampanii reklamowej jest przełamywanie barier związanych z grą, takich jak przekonanie, że obstawianie jest trudne i wymaga dużego zaangażowania czasowego. Wiedza, którą już posiada każdy kibic znacznie zwiększa bowiem szanse na prawidłowe wytypowanie rezultatów zawodów sportowych, a m.in. rozbudowana i intuicyjna aplikacja skraca czas oraz ułatwia obstawianie. Przekaz ten został uwiarygodniony poprzez świadectwa kibiców, którzy dzięki swojej wiedzy poprawnie obstawili - mówi Paweł Rabantek, chief marketing officer Grupy STS.

Wersja sponsorska spotu powstała w oparciu o insight, że każdy kibic może czasem zwątpić w sukces swojej drużyny lub ulubionego zawodnika oraz stracić zapał do dopingowania, np. po przegranych spotkaniach czy w czasie pandemii, kiedy niemożliwe było wspieranie sportowców z trybun.

Kibice bohaterami kampanii STS

Kampania startuje 27 sierpnia.  Swoim zasięgiem obejmie największe portale internetowe, w tym platformy społecznościowe, VOD oraz telewizję. W ramach działań marketingowych powstały spoty 30-sekundowe, wersje 15-sekundowe i 6-sekundowe oraz formaty displayowe na potrzeby działań online.

 

Za kreację kampanii odpowiada agencja Przestrzeń, za zakup telewizji dom mediowy Zenith. Spoty zostały przygotowane przez dom produkcyjny Dobro, ich reżyserem jest Florian Malak.

Platforma komunikacyjna STS „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać” jest kontynuacją działań marketingowych bukmachera wyrażonych hasłem „Wiedziałem”. W pierwszej odsłonie z 2020 roku bukmacher przekonywał, że każdy kibic dzięki swojej spostrzegawczości może wziąć udział w zakładach.

Dołącz do dyskusji: Kibice potwierdzają swoje kompetencje w kampanii STS „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl