SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kinga Jasnowska-Sobula partnerem w agencji Communication Unlimited

Strukturę partnerską agencji marketingu zintegrowanego Communication Unlimited wzmocniła Kinga Jasnowska-Sobula, account director.

Kinga Jasnowska - Sobula Article

Jasnowska-Sobula jako partner będzie odpowiedzialna za usprawnianie przebiegu procesów projektowych agencji (z perspektywy operacyjnej, jak i budżetowej), optymalizację struktury i zasobów agencji oraz budowanie relacji wewnątrz zespołu, w tym za opracowanie i prowadzenie działań motywacyjnych i integracyjnych.

- Chcemy dostarczać rozwiązania najwyższej jakości, a wiedza, doświadczenie i operatywność Kingi w nowej roli z pewnością przełożą na bardziej efektywne zarządzanie działaniami marketingowymi. Nowego partnera CU wyróżniają: wielopłaszczyznowa analiza, szybka reakcja i działanie podporządkowane celom biznesowym naszych klientów - mówi Elżbieta Wojtczak, CEO Communication Unlimited.

Kinga Jasnowska-Sobula w CU od 10 lat

Z Communication Unlimited jest związana od 2011 roku. Na stanowiskach account managera, a następnie account directora odpowiadała za współpracę m.in. z Super-Pharm, Suzuki Motor Poland, Velvet Care, Międzynarodowymi Targami Poznańskimi, Blue City. Browarami Lubelskimi, Galerią Jurajska, Galerią Kazimierz, Centrum Galardia oraz z firmą Optegra.

Kinga Jasnowska-Sobula ma ponad 20-letnie doświadczenie w pracy w obszarze marketingu. Zarówno po stronie klienta jak i agencji. Swoją drogę zawodową zaczynała w firmach: Commercial Union (ubezpieczenia na życie i ubezpieczenia emerytalne), Credit Suisse oraz Cushman&Wakefield. Z kolei w Havas Polska pracowała przy projektach dla Polkomtela, CEDC, Grupy Lotos, Kampanii Piwowarskiej oraz Banku PKO BP.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kinga Jasnowska-Sobula partnerem w agencji Communication Unlimited

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl