SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kinga Preis śpiewa z Tomaszem Kotem w reklamach T-Mobile (wideo)

W nowej kampanii reklamowej T-Mobile Polska razem z Tomaszem Kotem występuje Kinga Preis. Akcja - przygotowana przez firmy Bridge2Fun, Starcom Mediavest Group, G7 i Agencja Warszawa - promuje usługi internetowe.

Article

Spot pokazują, jak Kinga Preis i Tomasz Kot śpiewają przeróbki piosenki Tiny Turner „Simply the Best”. Opowiadają w niej o wysokiej jakości sieci telekomunikacyjnej w T-Mobile Polska, zarówno w zakresie usług głosowych, jak też internetu mobilnego. W reklamach pojawia się informacja, że sieć otrzymała dwa razy certyfikat „Best in test” od niezależnego ośrodka badawczego P3 Communications.

To kolejna kampania reklamowa T-Mobile w stylistyce muzycznej. W poprzedniej, promującej T-Mobile na Kartę, razem z Tomaszem Kotem wystąpiła Cleo.

Obecnie prócz reklam wizerunkowych będą teraz pokazywane reklamy produktowe, prezentujące różne taryfy internetowe. Promowany będzie internet domowy dla klientów indywidualnych (wraz z informacją, że abonament został obniżony do 50 proc. na cały okres trwania umowy) oraz internet bez limitu dla firm (skierowany do małych firm, obejmujący dostęp dla wielu osób na różnych urządzeniach jednocześnie). Ponadto kampania będzie podkreślać, że zarówno nowi, jak i obecni klienci T-Mobile będą mogli bezpłatnie aktywować w swoich smartfonach pakiet 1 TB internetu (czyli 1024 GB) - SMS-em o treści NET na numer 80008 lub w serwisie Najlepszasiec.pl.

Działania reklamowe będą prowadzone przez dwa tygodnie. Obejmują telewizję (kanały główne i tematyczne), internet (m.in. aktywności na Facebooku, Instagramie, YouTube i Snapchacie, m.in. we współpracy z influencerami), radio, outdoor (billboardy i nośniki digital signage) oraz punkty sprzedaży T-Mobile.

Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii ATL-owej odpowiada agencja Bridge2Fun, za działania w internecie - Agencja Warszawa, za materiały BTL-owe - agencja G7, a za reklamy internetowe oraz planowanie i zakup mediów - Starcom Mediavest Group.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kinga Preis śpiewa z Tomaszem Kotem w reklamach T-Mobile (wideo)

42 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
LU
Brawo Kinga Preis!
15 21
odpowiedź
User
hektro
postawienie na nieopatrzone twarze i w sumie bardzo lubianych aktorów to był b.udany pomysł. utrwalenie w świadomosci odbiorców, że jakoś usług ma znaczenie też nie jest złe, bo często spada na drugi plan w pogoni za zbijaniem cen
17 15
odpowiedź
User
Matte
Komediowy charakter tych reklam bardzo do mnie przemawia. Oferta Bardzo się też zmieniła, jak ostatnio przejrzałem to byłem miło zaskoczony.
14 16
odpowiedź
User
Typowy Seba Zjadacz Kiełbasy
"Opowiadają w niej o wysokiej jakości sieci telekomunikacyjnej w T-Mobile Polska, zarówno w zakresie usług głosowych, jak też internetu mobilnego." - dokładnie tak rozumiem tę reklamę. Bardzo to czytelne.
10 18
odpowiedź
User
Ewa
Świetna kampania, chyba nawet lepsza od tej z Cleo :) Kinga Preiss bardziej do mnie przemawia. T-mobile robi te reklamy naprawdę z klasą!
14 20
odpowiedź