Kino Polska TV jeszcze zyskowniejsza. Stopklatka liderem wzrostu

Według wstępnych danych w drugim kwartale 2025 roku zyskowność grupy kapitałowej Kino Polska TV zwiększyła się dwukrotnie mocniej od jej przychodów. Najwyższy wzrost wypracowała Stopklatka.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Kino Polska TV jeszcze zyskowniejsza. Stopklatka liderem wzrostu
fot. mat. prasowy

Grupa Kino Polska TV według wstępnych wyników w zeszłym kwartale wypracowała 84,86 mln zł przychodów z umów z klientami. Wobec 79,97 mln rok wcześniej oznacza to wzrost o 6 proc.

Zyskowność firmy poszła w górę mocniej: na poziomie operacyjnym o 15 proc. do 24,72 mln zł, a w ujęciu netto – o 13 proc. do 19,96 mln.

Natomiast w całej pierwszej połowie br. przychody nadawcy zwiększyły się r/r o 4 proc. do 161,47 mln zł, zysk operacyjny – o 9 proc. do 48,55 mln, a zysk netto – o 7 proc. do 39,01 mln.

W komunikacie grupa Kino Polska TV wskazała, że zarówno w minionym kwartale, jak i całym półroczu najmocniej w górę poszły wyniki Stopklatki. Wzrosty zanotowała też w pionach obejmujących kanały FilmBox i stacje tematyczne oraz produkcję kanałów tv, ponadto zaksięgowała dodatnie różnice kursowe.

Spadki nastąpiły zaś w przypadku Zoom TV oraz kanałów Kino Polska.

Niedawno walne zgromadzenie akcjonariuszy Kino Polska TV zdecydowała, że spółka z zeszłorocznego zysku wypłaci prawie 12,5 mln zł dywidendy. Dzień ustalenia prawa do dywidendy wyznaczono na 22 sierpnia br., a jej wypłatę na 29 sierpnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu