SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kino Polska TV ze wzrostem przychodów. Spadł zysk netto

Spółka Kino Polska TV, nadawca m.in. kanałów Kino Polska i Kino Polska Muzyka, zanotowała w III kwartale br. wzrost przychodów, ale spadł jej zysk netto. Firma pracuje nad stacją Stopklatka TV, która ma ruszyć wiosną 2014 roku.

Z raportu finansowego firmy wynika, że w okresie od lipca do września br. przychody Kino Polska TV ze sprzedaży wyniosły 25,38 mln zł, czyli o 0,5 proc. większe niż rok wcześniej. Z kolei zysk netto uplasował się na poziomie 3,06 mln zł, po spadku o 9,1 proc. w skali roku. Natomiast po trzech kwartałach br. spółka miała 81,82 mln przychodów ze sprzedaży (wzrost o 9 proc.) i 12,65 mln zł zysku netto (wzrost o 16 proc.).

Kino Polska jest nadawcą kanałów Kino Polska i Kino Polska Muzyka oraz dystrybutorem stacji z rodziny Filmbox. Obecnie prowadzone są działania mające na celu przejęcie przez nią wszelkich aktywności związanych z produkcją i dystrybucją kanałów filmowych pod marką Filmbox na wszystkich rynkach europejskich.

W trzecim kwartale br. spółka Kino Polska TV otrzymała też koncesję naziemną dla kanału Stopklatka TV, która ma trafić na pierwszy multipleks naziemnej telewizji cyfrowej. Stacja rozpocznie emisję do 28 kwietnia 2014 roku. Koncesja Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji obowiązuje do 29 października 2023 roku. Projekt będzie realizowany we współpracy z Agorą, która ma nabyć co najmniej 41 proc. udziałów w nowym kanale (więcej na ten temat).

Spółka podaje, że od dnia ogłoszenia decyzji KRRiT o przyznaniu koncesji dla Stopklatka TV, co miało miejsce 9 września br., do końca III kwartału br. kapitalizacja Kino Polska TV wzrosła o 18 proc. W październiku br. wartość firmy przekroczyła 400 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Kino Polska TV ze wzrostem przychodów. Spadł zysk netto

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl