SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kita będzie reprezentował markę Opera w OMG

Maciej Kita zostanie szefem Opery, marki, pod którą negocjacje z mediami będą prowadziły domy mediowe Omnicom Media Group.

Będą to OMD (Macroscope OMD i Optimum Media OMD), PHD Poland oraz Easymedia - podał serwis "Media&Markeitng Polska".

Dom mediowy Easymedia działa obecnie w strukturach OMD Poland, jednak z uwagi na specyfikę tej agencji zostałby wyłączony z tych struktur, by podlegać bezpośrednio Omnicom Media Group. Maciej Kita pracuje w OMD Poland na stanowisku media buying directora. Negocjuje warunki dla trzech domów mediowych - Optimum Media OMD, Macroscope OMD i Easymedia.

Sieć PHD ma wystartować w Polsce w najbliższych tygodniach. Za tworzenie nowej agencji mediowej odpowiada Jakub Bierzyński, obecnie CEO grupy OMD Poland.

Dołącz do dyskusji: Kita będzie reprezentował markę Opera w OMG

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl