„Klan” wygrywa z konkurencją, choć stracił widzów

Telenowelę „Klan” w pierwszych tygodniach jesiennej ramówki śledziło 300 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Pomimo tego serial cały czas daje TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Klan” wygrywa z konkurencją, choć stracił widzów

Jak pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia widownia odcinków telenoweli pokazanych w okresie od 3 do 26 września br. wyniosła 2,03 mln osób, a udział TVP1 ukształtował się na poziomie 20,56 proc. wśród wszystkich widzów oraz 13,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W porównaniu do  analogicznego okresu rok wcześniej obyczajowa produkcja straciła 280 tys. widzów. Wówczas średnia widownia „Klanu” wyniosła 2,31 mln oglądających przy udziale na poziomie odpowiednio 24,46 proc. i 16,11 proc. Wtedy serial był emitowany o godz. 17.50.

TVP1 w czasie emisji produkcji jest liderem rynku telewizyjnego. Na drugim miejscu plasuje się Polsat, nadający w tym paśmie końcówkę „Dlaczego ja?” oraz „Pierwszą miłość”, co daje mu 17,25 proc. udziału. Trzecia jest TVP2 („Panorama”; 12,39 proc.), a czwarta - TVN (końcówka „Szpitala” i „Wawa Non Stop”; 8,44 proc.).

W grupie komercyjnej (16-49) Jedynka zajmuje drugą pozycję za Polsatem. Za nią plasują się TVN i Dwójka.

Oglądalność „Klanu” na tle konkurencji

 

Najnowszy sezon „Klanu” pokazywany jest w TVP1 od poniedziałku do czwartku o godz. 17.55.

grafika
mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta