SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Klasyka poranka” w nowych reklamach kawy zbożowej Anatol (wideo)

Zaczęła się odsłona kampanii reklamowej kawy zbożowej Anatol Delecta (produkowanej przez Bakalland). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Klasyka poranka”, przygotowały firmy marketingowe Brand Support i Starcom.

Article

W reklamach prezentowane są wszystkie rodzaje kawy zbożowej Anatol - zarówno trzy warianty kawy rozpuszczalnej z funkcjonalnymi dodatkami, jak również klasyczne kawy w saszetkach, w tym nowość - Anatol 5 zbóż. Kampania jest skierowana także do młodszej grupy docelowej.

Poprzednia odsłona akcji była prowadzona jesienią ub.r.

Obecne działania zaczęły się 8 sierpnia, obejmują internet (15-sekundowe spoty w serwisach kobiecych, kulinarnych, parentingowych i people, m.in. z oferty Agory, Onetu, TVN i na YouTube) oraz radio (RMF FM i RMF Classic, m.in. sponsoring konkursów antenowych i audycji „Śniadanie Mistrzów”). Akcja potrwa do końca września.

Kreacją reklam zajęła się agencja Brand Support, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Starcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Klasyka poranka” w nowych reklamach kawy zbożowej Anatol (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl