Klaudiusz Gomerski szefem marketingu w Universalu

Klaudiusz Gomerski objął stanowisko szefa marketingu w polskim biurze Universal Networks International. Zastąpił Ewę Bolestę-Zielińską, która odeszła z firmy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Gomerski zarządzać będzie zespołem, który odpowiada za komunikację marketingową kanałów z portfolio Universala: 13th Street Universal, Universal Channel, E! Entertainment, SciFi Universal oraz Style Network.

Klaudiusz Gomerski z branżą telewizyjną jest związany od 2002 roku. Do jesieni ub.r. był menedżerem ds. kanału Puls 2 w TV Puls. Wcześniej pracował jako partner zarządzający w agencji reklamowej Koncept 4u, dyrektor marketingu i PR w FOX International Channels Polska oraz jako press and marketing manager w Discovery Networks Poland.

Do zespołu Universala od września br. dołączyła także Emilia Komorowska, która zajmuje się komunikacją online. W skład zespołu wchodzi też Agata Papis, która od maja br. pracuje jako marketing executive (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję