SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Klienci „# jak VIP” reklamują banki spółdzielcze z Grupy BPS (wideo)

Pod hasłem „# jak VIP” w Warszawie rusza wizerunkowa kampania reklamowa banków spółdzielczych tworzących Bank Polskiej Spółdzielczości. Akcję przygotowała i realizuje Grupa BPS wspólnie z agencją Granatowi.

Kampania banków spółdzielczych pod hasłem „# jak VIP” podkreśla, że każdego klienta traktują one wyjątkowo, oferując usługi dobrane do jego indywidualnych potrzeb. Celem akcji jest zwiększenie rozpoznawalności banków spółdzielczych wśród młodych, wykształconych i przedsiębiorczych mieszkańców Warszawy.

- Wielu mieszkańców mniejszych miejscowości jednym tchem wymienia zalety bankowości spółdzielczej: „przyjazne, polskie banki z tradycjami, oferujące indywidualne podejście do klienta, tu kredytu udziela człowiek - nie system”. W Warszawie powiedziałoby się: „Klient może poczuć się # jak VIP”. I to w kampanii stwierdzamy - przekonuje Urszula Rożalska, dyrektor departamentu komunikacji w Banku BPS.

Akcja reklamowa obejmuje inrernet (głównie serwisy społecznościowe: Instagram, Twitter, Foursquare, YouTube i Facebook), kina (spot w kinach plenerowych i Multikinach) oraz outdoor (billboardy, ekrany CityINFOtv w autobusach i metrze, reklamy na kasownikach na stacjach metra, rowerach miejskich Veturilo i witrynach placówek banków spółdzielczych). Ponadto w sierpniu pod hasłem „Ludzie, nie systemy”  w ramach Filmowej Stolicy Lata Grupa BPS zorganizuje w Ogrodzie Saskim pokazy kilku filmów opowiadających o wyższości człowieka nad ułomnymi systemami. Organizowane też będą inscenizacje, konkursy i promocje w przestrzeni miejskiej Warszawy.

Cała kampania potrwa do grudnia br. Za jej kreację i działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja reklamowa Granatowi.

Dołącz do dyskusji: Klienci „# jak VIP” reklamują banki spółdzielcze z Grupy BPS (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dżejms
dla mnie "# jak VIP " kojarzy się jednoznacznie
Kratka to więzienie. więc dziękuję za wszelkie udziały w tym banku.
odpowiedź
User
Dżejms
dla mnie "# jak VIP " kojarzy się jednoznacznie
Kratka to więzienie. więc dziękuję za wszelkie udziały w tym banku.
odpowiedź