Komputronik rusza z własnym programem lojalnościowym

Program lojalnościowy „Klub Komputronik” oferuje klientom rabaty, pierwszeństwo w informowaniu o premierach czy porady zakupowe.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Komputronik rusza z własnym programem lojalnościowym

„Klub Komputronik” będzie kontynuacją programu „Klient VIP”, dzięki któremu członkowie mieli możliwość tańszego nabywania oferowanych przez markę produktów. Uczestnicy „Klienta VIP”, stali się automatycznie członkami „Klubu Komputronika”.

- Preferencyjnymi warunkami zwrotu towaru, pierwszeństwem w informowaniu o premierach czy limitowanej sprzedaży na atrakcyjne oferty, chcemy zachęcić członków „Klubu Komputronik” do częstego używania dedykowanej aplikacji. „Klub Komputronik” to propozycja dla tych, którzy od zakupów, oczekują czegoś więcej, dla tych, którzy interesują się innowacjami, dodatkowymi korzyściami i benefitami - mówi Sławomir Komiński, dyrektor sprzedaży omnichannel w Komputronik.

„Klub Komputronik” - benefity

Program dostępny jest w specjalnej aplikacji. Aby dołączyć do „Klubu Komputronik” wystarczy pobrać aplikację (na Android i iOS) na smartfon bezpośrednio ze sklepu Google Play czy App Store lub rejestrując się na stronie Klubu Komputronik.

Każdy nowy klient otrzyma kupon rabatowy na zakupy.  Dodatkowo może również skorzystać z 10 proc. zniżki na produkty marek: Accura i CA, a także 30 proc. rabatu na inne wybrane usługi.

W aplikacji „Klubu Komputronik”  można sprawdzić historię zakupów, przejrzeć promocje dla klubowiczów, a także wesprzeć swoimi zakupami podopiecznych Fundacji Komputronik. Każdy członek klubu ma także prawo do wydłużonego zwrotu nabytego produktu nawet do 30 dni od jego zakupu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały