SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Knorr klientem Tailor Made PR

Tailor Made PR odpowiada za influencer marketingi w związku z wprowadzeniem nowej linii "Kasz pełnych smaku" marki Knorr (Unilever Polska).

Article

W ramach działań na Instagramie, agencja Tailor Made PR zaangażowała do współpracy kilkudziesięciu influencerów oraz cztery ambasadorki projektu: aktorki Olgę Frycz, Monikę Mrozowską, Agnieszkę Sienkiewicz oraz baletnicę Svetlanę Ovsyanking. Rolą ambasadorek projektu było przyrządzenie dowolnej potrawy z kaszy Knorr oraz zachęcenie innych do zrealizowania kulinarnych pomysłów z wykorzystaniem nowych produktów marki.

Kolejnym etapem współpracy było przeprowadzenie konkursu na Instagramie.

Ze strony Tailor Made PR za koordynację prowadzonych działań na rzecz klienta odpowiada Dominika Zioło, client service director oraz Paula Myśliwiec, social media specialist.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Knorr klientem Tailor Made PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl