Knowledge Hub zainwestował milion złotych w rozwój narzędzia do live streamingu Sparkly

Fundusz Knowledge Hub zainwestował milion złotych w rozwój Sparkly, narzędzia pozwalającego na profesjonalną realizację sesji live streaming w mediach społecznościowych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Knowledge Hub zainwestował milion złotych w rozwój narzędzia do live streamingu Sparkly

Środki pozyskane z inwestycji spółka przeznaczy na dalszy rozwój produktu oraz działania sprzedażowe. W planie na najbliższe miesiące są m.in. wdrożenie możliwości streamowania do wielu platform równocześnie, integracja z kolejnymi platformami social media, rozwój widgetów wspierających live commerce.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/next-road-ventures-zainwestowal-2-1-mln-we-wroclawski-startup-trustmate ##

Milion złotych na rozwój Sparkly

Twórcą Sparkly jest Piotr Friedberg, chief business officer i współzałożyciel agencji VMLY&R Poland. Startup działa w Krakowie.

- Od początku prac nad produktem myśleliśmy o rozwiązaniu skalowalnym, które będzie można zaproponować klientom na całym Świecie, stąd produkt stworzony w wersji anglojęzycznej, całkowicie samoobsługowy. Co więcej obecnie, w trudnych czasach Sparkly jest w stanie pomóc wielu klientom w dalszym prowadzeniu swojego biznesu. Np. pozwala sprzedawcom zamkniętych sklepów stacjonarnych realizować sesje live prezentacji produktów, pomaga odpowiadać na pytania widzów itd. Sparkly to takie studio produkcyjne dla live video commerce - mówi Piotr Friedberg, CEO Sparkly.

grafika
grafika

Sparkly działa w modelu SaaS i pozwala w czasie rzeczywistym wzbogacić live streaming przez dodawanie do wideo elementów interaktywnych oraz produktowych. Transmisje można zamieszczać na Facebooku czy YouTube. Sparkly oferuje także możliwość planowania i łatwego zarządzania sesja streamingową dzięki zastosowaniu narzędzia typu timeline.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami
Materiał reklamowy

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami