SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kobieta i Życie” liderem, „Olivia” straciła najwięcej

Większość miesięczników poradnikowych dla kobiet w lutym br. zanotowało spadki sprzedaży, największy z nich dotknął „Olivię”. Liderem sprzedaży w segmencie jest „Kobieta i Życie”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2010 roku wyniosła 547 765 egz. i była wyższa niż rok wcześniej o 5,5 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "Dobre Rady" (Burda Publishing Polska), które sprzedało się w ilości 517 652 egz., czyli zanotowało wzrost o 0,01 proc.

Pozycję trzecią zajął „Poradnik Domowy” (Agora) ze sprzedażą ogółem w lutym br. na poziomie 396 960 egz. (spadek o 2 proc.).

Największy spadek sprzedaży ogółem w segmencie zanotowała „Olivia” (Marquard Media Polska), która w drugim miesiącu br. rozchodziła się średnio w nakładzie 221 193 egz., czyli mniejszym o 17,4 proc. niż rok wcześniej. 

 luty
20102009
ZKDPSprzedaż ogółem
Kobieta i Życie547 765519 049
Dobre Rady517 652517 286
Poradnik Domowy396 960405 238
Świat Kobiety394 469403 169
Claudia235 966284 279
Olivia221 193267 812


Porównując dane z lutego br. do danych ze stycznia widać, że największy wzrost sprzedaży zanotowała „Kobieta i Życie”, a największy spadek dotknął „Olivię”.  

 2010
lutystyczeń
ZKDPSprzedaż ogółem
Kobieta i Życie547 765422 033
Dobre Rady517 652489 508
Poradnik Domowy396 960341 993
Świat Kobiety394 469439 046
Claudia235 966254 870
Olivia221 193254 764


 

Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” liderem, „Olivia” straciła najwięcej

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pyskata
Czyzby zmiana kierownictwa w Olivii nie okazala sie dobrym posunieciem? A do czerwca czasu coraz mniej... Ciekawe, czy z takimi wynikami Edipresse zdecyduje sie kupic ten tytul. Szkoda, szkoda... Ani Magdziarz musi byc przykro.
odpowiedź
User
No proszę
Pierwszym numerem, zrobionym przez nowe kierownictwo była 3 - numer 2 robiony był jeszcze w starym składzie. A czemu to Ani Magdziarz teraz miałoby być przykro? Chyba najbardziej przykro było jej wtedy, kiedy otrzymała wypowiedzenie. Ty się pyskata o Anię nie martw, Ania sobie poradzi.
odpowiedź
User
aleona
Te uwagi nijak się mają do rzeczywistości. Magdziarz? No, nie żartujmy z tymi jej umiejętnościami. Ona już pokazała, co potrafi. W wielu tytułach i już wystarczy.
odpowiedź