SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kobieta i Życie” umocniła się na pozycji lidera, „Cała Ty” najbardziej w dół (infografika)

W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych umocniła się „Kobieta i Życie”, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła „Cała Ty”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2016 roku wyniosła 404 575 egz. W porównaniu do lutego 2015 roku zwiększyła się ona najbardziej w zestawieniu - o 2,60 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wiceliderem był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego miesięcznika uplasował się na poziomie 350 767 egz., po spadku o 2,54 proc.

Trzecie miejsce zajął „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 12,16 proc. do 270 459 egz.

Oczko niżej uplasował się miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda), którego wynik zmalał o 15,30 proc. do 255 648 egz.

Z kolei najwięcej - 19,19 proc. - straciła „Cała Ty” (Phoenix Press), której wynik wyniósł 110 535 egz. W zestawieniu tytuł ten spadł z miejsca przedostatniego na ostatnie.

Wirtualnemedia.pl

luty

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Kobieta i Życie

474 939

404 575

404 575

489 894

394 340

394 340

2,60%

Świat Kobiety

439 907

350 767

350 767

469 951

359 920

359 920

-2,54%

Poradnik Domowy

338 300

270 459

270 459

407 040

307 908

307 908

-12,16%

Dobre Rady

410 000

255 648

255 648

463 000

301 828

301 828

-15,30%

Claudia

307 000

163 219

163 219

318 795

181 663

181 663

-10,15%

Olivia

224 968

123 511

123 511

224 979

122 932

122 932

0,47%

Cała Ty

193 000

110 535

110 535

235 829

136 792

136 792

-19,19%

W lutym br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych, wynoszącym 43,41 proc., pochwalić się mógł „Świat Kobiety”. Z kolei w tym ujęciu najwięcej straciła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer) - było to 17,68 proc.

Wirtualnemedia.pl

2016

Dynamika

ZKDP

luty

styczeń

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Kobieta i Życie

474 939

404 575

404 575

459 877

300 076

300 076

34,82%

Świat Kobiety

439 907

350 767

350 767

409 839

244 598

244 598

43,41%

Poradnik Domowy

338 300

270 459

270 459

297 750

206 030

206 030

31,27%

Dobre Rady

410 000

255 648

255 648

476 250

295 256

265 256

-3,62%

Claudia

307 000

163 219

163 219

323 440

205 135

175 135

-6,80%

Olivia

224 968

123 511

123 511

229 843

150 038

150 038

-17,68%

Cała Ty

193 000

110 535

110 535

196 500

120 098

120 098

-7,96%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” umocniła się na pozycji lidera, „Cała Ty” najbardziej w dół (infografika)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl