„Kobieta na krańcu świata 3” z 1,3 mln widzów

Trzecia seria prowadzonego przez Martynę Wojciechowską programu podróżniczego „Kobieta na krańcu świata”, której ostatni odcinek telewizja TVN wyemitowała w minioną niedzielę, zgromadziła przed ekranami średnio 1,3 mln widzów.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl wskazują, że udział programu wyniósł 15,54 proc. wśród wszystkich widzów i 18,39 proc. w grupie wiekowej 16-49.

W porównaniu z ubiegłym rokiem „Kobieta na krańcu świata” zanotowała spadek oglądalności. Emitowaną wówczas drugą edycję oglądało bowiem  średnio 1,54 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 16,65 proc. i 19,63 proc. Program nadawany był wtedy  nie od września, ale od października.

TVN w paśmie emisji programu Martyny Wojciechowskiej znajdował się na drugim miejscu w rynku telewizyjnym. Pierwsze zajmowała Dwójka z udziałem na poziomie 17,63 proc., gdzie w tym czasie emitowane były dwie inne produkcje podróżnicze: „Wojciech Cejrowski - boso przez świat” i „Makłowicz w podróży”. Trzecia lokata należała natomiast do Polsatu (11,52 proc.), który emitował wówczas filmy fabularne. Na końcu znalazła się Jedynka z udziałem 6,86 proc. i serialami „SpongeBob Kanciastoporty” i „iCarly”. W grupie wiekowej 16-49 „Kobieta na krańcu świata” wysunęła się na pierwsze miejsce z udziałem 18,39 proc., TVP 2 miała 14,87 proc.

grafika

Cennikowe wpływy reklamowe z programu wyniosły 1,37 mln widzów (dane netto, bez rabatów). „Kobieta na krańcu świata” była najchętniej oglądana przez kobiety, ludzi w wieku 25-39 i 50-54 lat, mieszkańców miast i  posiadaczy wykształcenia wyższego i średniego.

Ruszają przygotowania do czwartej edycji programu Martyny Wojciechowskiej. Pojawić się ma ona na antenie stacji w przyszłym roku.

Widownia „Kobiety na krańcu świata”

Oglądalność programu na tle konkurencji

Profil widowni „Kobiety…”

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style