SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kobiety są z Venus” w reklamach kosmetyków Venus (wideo)

Pharma CF w nowej kampanii kosmetyków Venus pokazuje, że współczesne Polki akceptują siebie i nie wierzą w mało realne reklamowe przekazy. Działania reklamowe realizują Schulz Brand Friendly, IQ Media i Best Brands PR.

Nowa kampanii arki Venus w lekki i dowcipny sposób zrywa ze schematycznym pokazywaniem produktów do pielęgnacji ciała w nierealistycznym świecie glamour. Hasło „Kobiety są z Venus” oddaje ideę, której celem jest pokazanie kobiet dalekich od ideału, ale świadomych swojego naturalnego piękna. Pielęgnacja ciała nie zawsze jest dla nich szybka i łatwa, jednak codzienne zabiegi wykonują bez problemu dzięki zastosowaniu dwóch prostych środków: dystansu do siebie oraz  kosmetyków Venus, bo „Venus jest z kobietami”.

Kampania reklamuje wybrane produkty trzech wiodących linii marki Venus, tj. higiena intymna, pianki i żele do golenia oraz balsamy do ciała. Spoty 30-sekundowe emitowane są w stacjach telewizyjnych: Polsat, TVN, TVP oraz kanałach z pakietu ZPR. Outdoorowa część akcji obejmuje citylighty w 8 największych miastach (Warszawa, Poznań, Kraków, Katowice, Wrocław, Łódź, Trójmiasto i Szczecin).

Działania realizowane są także w social media w zakresie emisji spotu oraz screeningów na wiodących portalach kobiecych, kanale na YouTubie, fanpage’u Venus oraz internetowej stronie marki.

Za nową strategią marki Venus, kreację oraz produkcję spotu, a także ogólnopolską kampanię ATL, BTL odpowiada agencja Schulz Brand Friendly. Media zakupił IQ Media, a działaniami w zakresie public relations zajmuje się agencja Best Brands PR.

W ub.r. w kampanii marki Venus wystąpiła aktorka Joanna Jabłczyńska.

Dołącz do dyskusji: „Kobiety są z Venus” w reklamach kosmetyków Venus (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bhawo
Prawie amatorka.
odpowiedź
User
Kinga32
Ja wole nowoczesne kampanie reklamowe jak http://www.ism.com.pl
odpowiedź