SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Kochaj Albo Zwróć'

Gruppa66 Ogilvy przygotowała kreację dla pralek Indesit pod hasłem 'Kochaj albo zwróć'.

Gruppa66 Ogilvy przygotowała kreację dla pralek Indesit pod hasłem „Kochaj albo zwróć”, informującą o nowej promocji, zachęcającej Klientów do zakupu jednej z pralek z programem „Time4You”.

Kampania ruszyła 28 września. Obejmie ona wszystkie główne stacje TV, Radio ZET i stacje lokalne. Planowane są pojedyncze wejścia w prasie, reklama w Internecie oraz materiały POS.
 
Celem rozpoczynającej się kampanii jest poinformowanie o promocji bez precedensu na polskim rynku. Każdy, kto kupi pralkę marki Indesit ma dwa tygodnie na jej sprawdzenie i ewentualny zwrot bez dodatkowych kosztów.

Dodatkowym zadaniem rozpoczynającej się akcji jest komunikowanie korzyści wynikających z użytkowania pralek Indesit oraz wzmocnienie wizerunku marki jako nowoczesnej, innowacyjnej, rozumiejącej potrzeby młodych ludzi.

Kampanię przygotował Irek Broda, Creative Group Head wraz z Piotrem Sobotą, Junior Art. Director i Bartkiem Klimaszewskim, Junior Copywriter. Obsługą Klienta w Gruppa66 Ogilvy zajmuje się zespół Olgi Sobieraj, w składzie Tomasz Smaczny, Account Supervisor oraz Ania Malinowska, Junior Account Executive. Spot reklamowy został przygotowany w domu produkcyjnym Design Direct.

Po stronie Klienta nadzór nad kampanią sprawują: Krzysztof Kudlek (Marketing Manager), Krzysztof Kluska (Kierownik Produktu) oraz Krzysztof Piekło (Specjalista do Spraw Marketingu).

Dołącz do dyskusji: 'Kochaj Albo Zwróć'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl