SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa TVN Discovery Polska z akcją #KochamPolskieKino

Grupa TVN Discovery Polska realizuje akcję #KochamPolskieKino, która ma na celu wspieranie polskiej branży filmowej. W związku z kampanią powstał krótki materiał filmowy promujący działania.

Article

Jedną z inicjatyw w ramach kampanii #KochamPolskieKino było KINO 2020 - Pierwszy Festiwal Filmów w Czasie Kwarantanny. Festiwal miał na celu zachęcenie twórców do pokazania jak wyobrażają sobie współczesne kino czasu izolacji.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Spośród 140 nadesłanych zgłoszeń jury złożone z najwybitniejszych polskich twórców - Agnieszki Holland, Joanny Kos-Krauze, Agnieszki Smoczyńskiej, Jagody Szelc, Piotra Domalewskiego oraz Tomasza Wasilewskiego nagrodziło sześć filmów przyznając trzy Nagrody Główne w wysokości 5 tys. dla produkcji „Kwarantanna Martynki” w reżyserii Martyny Byczkowskiej, „Co robić, co robić” Michała Pruszkowskiego oraz „66,6% jawy” Jakuba Jasiukiewicza.

Z kolei 14 najlepszych produkcji dostępnych w specjalnej zakładce na platformie player.pl oraz emitowanych na antenie TVN7 i TVN Fabuła bierze udział w głosowaniu widzów na nagrodę publiczności.

Aktywną rolę w akcji odgrywa również platforma TVN Discovery Talents. W czasie kwarantanny został przeprowadzony specjalny nabór #wczterechścianach, który miał na celu aktywizować polskich twórców w tym trudnym czasie zamknięcia i izolacji. Nadesłano 167 zgłoszeń, a zwycięski projekt został przekazany do dalszych prac przygotowawczych z docelową emisją na antenie TVN7.

W ramach platformy zorganizowano również cykl bezpłatnych i ogólnodostępnych seminariów online #zostańwdomu podczas których goście i eksperci dzielili się swoją wiedzą z wybranych obszarów. Prelegentami webinariów byli m.in. Jan Komasa i Jan Holoubek. Obaj reżyserzy stworzyli ostatnio filmy we współpracy z TVN: Jan Komasa głośny już dziś film, zdobywcę głównej nagrody Tribeca Film Festival „Hejter”, a Jan Holoubek debiut fabularny „25 lat niewinności”, który czeka na premierę kinową zaplanowaną na jesieni tego roku.

Grupa TVN Discovery akcję #KochamPolskieKino promuje w TVN, TVN7, TVN Fabuła oraz na platformach player.pl i TVN Discovery Talents. W ramach wsparcia kampanii powstał specjalny spot z wykorzystaniem materiałów zrealizowanych dla Kobiet Filmu.

W odpowiedzi na apel polskich twórców grupa TVN Discovery przygotowała w ofercie programowej swoich kanałów specjalne pasma z polskimi filmami oraz zakładkę na platformie player.pl bogatą kolekcją najnowszych krajowych produkcji. W ramach akcji #KochamPolskieKino powstał również specjalny cykl filmów Studia Munka emitowany w maju na antenie TVN Fabuła. To krótkometrażowe debiuty fabularne powstałe w programie „30 minut”, którego TVN Discovery jest od 5 lat partnerem.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grupa TVN Discovery Polska z akcją #KochamPolskieKino

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl