SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kochanie, ratujmy nasze dzieci” traci widzów z odcinka na odcinek. TVP2 przegrywa z konkurencją

Dokumentalny cykl „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” ogląda średnio 979 tys. osób. TVP2 w czasie emisji audycji przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Widownia programu spada z odcinka na odcinek.

Program „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” na antenie TVP2 pokazywany jest w czwartki o godz. 20.40, począwszy od 15 września br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków programu (do 29 września) wyniosła 979 tys. osób, co przełożyło się na 6,50 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 6,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,52 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Widownia audycji spada z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich oglądało 1,12 mln widzów, drugi - 969 tys., a trzeci - już tylko 856 tys.

Trzy topowe odcinki audycji

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

15-09-2016

1 117 818

7,65%

22-09-2016

968 846

6,32%

29-09-2016

856 189

5,62%

Średnio:

979 085

6,50%

TVP2 w paśmie nadawania „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP1 z udziałem na poziomie 22,41 proc., nadająca w tym czasie „Ojca Mateusza” i „Sprawę dla reportera”. Drugi jest Polsat (13,09 proc.; „Nasz nowy dom” i „Przyjaciółki”), a trzeci - TVN (7,33 proc.; „Na Wspólnej”, „Singielka” i „Kuchenne rewolucje”).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie 16-59. Z kolei w grupie 16-49 Polsat radzi sobie nieco lepiej od Jedynki.

Widownia produkcji na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP1

3 375 598

22,41%

853 518

14,42%

1 569 584

17,65%

Polsat

1 972 607

13,09%

941 752

15,92%

1 318 279

14,83%

TVN

1 104 009

7,33%

528 704

8,93%

774 186

8,71%

TVP2 - Kochanie, ratujmy nasze dzieci

979 085

6,50%

364 507

6,16%

579 777

6,52%

W każdym odcinku cyklu „Kochanie, ratujmy nasze dzieci“ widzowie mogą śledzić losy jednej rodziny z dziećmi w wieku od 5 do 15 lat, które borykają się z nadwagą, otyłością lub też odwrotnie - z syndromem „niejadka”.

Program prowadzi Tomasz Wolny. Show oparty jest na formacie BBC „Honey, We Are Killing The Kids”.

Udział Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 8,89 proc.

Dołącz do dyskusji: „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” traci widzów z odcinka na odcinek. TVP2 przegrywa z konkurencją

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kacper3100
I bardzo dobrze, że tak mało osób to ogląda.
odpowiedź
User
ccc
Szkoda, bo program jest naprawdę fajny. I do tego moim zdaniem ujawnił się Wolny, świetnie sprawdza się w roli prowadzącego tego typu program.
odpowiedź
User
Anna
Do tego, aby prześcignąć TVN brakuje bardzo mało. Może jeszcze się uda.
odpowiedź