SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,09 mln widzów serialu „Kod genetyczny”. Wpływy z reklam wyniosły 11,33 mln zł

„Kod genetyczny” oglądało średnio 1,09 mln widzów, o 280 tys. osób mniej niż produkcja „Odwróceni. Ojcowie i córki” pokazywana w tym paśmie rok temu. Nowy serial dał TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 11,33 mln zł.

Karolina Gruszka w serialu „Kod genetyczny”; fot. TVNArticle

Premierowe odcinki nowego serialu „Kod genetyczny” na antenie TVN oglądać można było w poniedziałki o godz. 21.30, w okresie od 2 marca do 27 kwietnia br. Średnia widownia serialu wyniosła 1,09 mln osób, co przełożyło się na 8,03 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,27 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 8,78 proc. w grupie 16-59 oraz 13,97 proc. wśród kobiet w wieku od 16 do 49 lat mieszkających w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością cieszył trzeci odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 1,28 mln oglądających.

Dla porównania, serial „Odwróceni. Ojcowie i córki”, emitowany w tym paśmie wiosną ub.r., oglądało 1,37 mln osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 10,50 proc., 13,37 proc. i 12,41 proc. Nowy serial stracił 390 tys. widzów. Nowy serial stracił 280 tys. osób.

TVN w paśmie nadawania nowego serialu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy gł. końcówkę „M jak miłość” i „O mnie się nie martw”, osiągała 17,12 proc. udziału. Drugi był Polsat (filmy fabularne; 8,48 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje; 2,75 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był stacją trzeciego wyboru.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Kodu genetycznego” wyniosły 11,33 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W rolach głównych w „Kodzie genetycznym” występują Karolina Gruszka, Adam Woronowicz i Maciej Musiałowski. Głównym bohaterem w tej produkcji jest Tomasz Skowroński, wybitny genetyk z Instytutu Badań Kryminalistycznych obsesyjnie szukający prawdy. Po śmierci żony związał się z tajemniczą Izą Berger.

Kierownikiem produkcji nowego projektu jest Tomasz Parnowski, a producentami - Adrianna Przetacka i Przemysław Malec. Funkcję reżysera pełni Adrian Panek.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,09 mln widzów serialu „Kod genetyczny”. Wpływy z reklam wyniosły 11,33 mln zł

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TW-N
Powinni już darować sobie seriale. Od niepamiętnych czasów same niewypały lub jednosezonowe gnioty.
odpowiedź
User
Piotr
Tego nudnego gniota nie sposób było oglądać.
odpowiedź
User
Kola
Artman był genialny!
odpowiedź