SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Škoda z kampanią na 125. urodziny marki

„Škoda. Wszystko, co ważne. Od 125 lat” to nowa kampania marki, realizowana w ramach świętowania jubileuszu firmy na rynku. Przygotowały ją Isobar Polska i PHD Media.

Article

Najnowsza kampania Škody jest wyrazem świętowania wyjątkowego jubileuszu i obejmuje m.in. specjalnie przygotowaną ofertę skierowaną do szerokiego grona klientów marki. W ramach oferty producent proponuje atrakcyjne ceny i formy finansowania, w tym nowość na polskim rynku - leasing konsumencki, a także gwarantuje dostępność od ręki szerokiej gamy modeli.

Kampania trwa od 18 maja w telewizji, radiu oraz w digitalu.

- Škoda już od 125 lat oferuje wszystko, co ważne. Nieprzerwanie utrzymujemy dynamiczne tempo rozwoju i powołujemy do życia innowacyjne projekty, dzięki którym zawsze jesteśmy blisko naszych klientów. Z okazji wyjątkowego jubileuszu 125-lecia marki Škoda chcemy podziękować klientom za wieloletnie zaufanie, dlatego przygotowaliśmy dla nich prezent w postaci specjalnej oferty na nasze samochody - komentuje Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu Škoda Polska.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Isobar Polska, za zakup mediów PHD Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Škoda z kampanią na 125. urodziny marki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl