SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Škoda ma nowe logo (wideo)

Podczas wystawy Geneva Motor Show, Škoda przedstawiła swój nowy corporate design. Zmianie uległa kolorystyka, logo, a także wygląd salonów dealerskich.

Oficjalne hasło definiujące nowy corporate design marki brzmi "Nowa siła Škody", a nazwa koncepcji stylistycznej (design concept) to "VisionD". Nowy design będzie używany we wszystkich wewnętrznych i zewnętrznych nośnikach komunikacji marki.

Nowe logo ma soczysty zielony kolor. Poprzedni czarny okrąg wokół strzały został przeprojektowany i jest prostym, chromowanym wzorem, umiejscowionym w większej odległości od strzały. Ma to dawać wrażenie, że logo jest teraz bardziej przestronne i budzi "przygodowe" skojarzenia. W okręgu nie ma już napisu "ŠKODA AUTO", który zastąpiono słowem "ŠKODA", umiejscowionym centralnie nad logo.

Poprzednią stylistykę składającą się z palety około 400 barw, zredukowano do pięciu: Škoda Green, Škoda White, Škoda Black i dwóch pochodnych szarości: Pantone Cool Grey i Pantone Warm Grey.

Dołącz do dyskusji: Škoda ma nowe logo (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl