SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Škoda promuje w digitalu i radiu ofertę modeli z napędem na cztery koła

Škoda ruszyła z kampanią reklamową samochodów z napędem 4x4. Działania prowadzone są pod hasłem "Dla Ciebie liczy się droga. Dla nas - żebyś dojechał bezpiecznie".

Działania reklamowe obejmują radio oraz internet, a potrwają do końca kwietnia.

Marka chce podkreślić, że , że samochody znajdujące się w jej portfolio wyposażone w napęd na wszystkie cztery koła, zapewniając bezpieczeństwo i przyjemność jazdy. Są to m.in modele Octavia Scout i Škoda Superb.

Za kreację kampanii odpowiada Isobar Polska, za planowanie i zakup mediów - PHD Media Direction.

Ostatnią kampanię reklamową Škody, promującą noworoczną wyprzedaż modeli z rocznika 2017, przygotowały Isobar Polska, Papaya Films oraz PHD Rocket.

 

 

Dołącz do dyskusji: Škoda promuje w digitalu i radiu ofertę modeli z napędem na cztery koła

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl